O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

#136 Nonvoy97
2019-12-03 09:00:26
#130 Andres_Iniesta
2019-12-03 02:12:34
O'tgan yil ronaldoni oltin to'pini adashtirib modrichga berib yuborishgan edi cr7 bunga to'la qonli xaqli edi endi bu mavsumdagi YCHL kubogi kimga nasib etarkin ronaldo messiga yetib olish un yana bu yil xam kurash olib borsa kk qiziq agar bu yilgi YCHL ni yuve yutsa ronaldo oladi agarda barca yutsa messi olsa shunda messida 7 ta bo'ladimi bular xali beri sovringa to'ymaydigon ko'rinadi
Quda bu yilham chota sizlarga chl armon boladiyov chunki safarda yaxshila qiynalyapsilar ter shtegn bilan Messi Bolmsa La Liga danam qursilar qimrlab qoladi
#135 LEO_19_10
2019-12-03 08:05:35
Assalomu Alaykum, barchaga xayrli tong!
"Mexnat,mexnatning tagi roxat" deb bejiz aytmagan dono xalqimiz! Messi o'zining mexnati, trishqoqligi, kuchli insonligi, serqirra ijodkorligi va tinimsiz mashg'ulotlarning ortidan shuningdek jamoadoshlarnimg yordami bilan ushbu 6-Oltin to'pni olishga muvafaq bo'ldi. 2-3 yil Leo xatto kuchli 3 likkaxam kira olmagan kezlar bo'ldi, uning faoliyatida yaxshigina qora kunlar, qoqilishlar bo'ldi, biroq barchasi ortda qoldi. Messi o'ziga munosib bo'lgan taxtga qaytdi, 4 yil deganda! Messi o'tgan mavsumda fantastik o'yinlar ko'rsatdi, u meni nazarimda xar qanaqasiga ushbu Oltin to'pga eng munosib o'yinchi edi.


6 ta Oltin butsa, 6 ta Oltin to'p! 32 yoshli Messi! Pelexam xavas qilsa arzigulik super natija!
____________________________________
Messi faoliyatini 6 ta Oltin to'p bilan yakunlamasligi mumkin, chunki Leo bu yilxam ajoyib formada!
Bu yil "Barçelona"dan trebl bo'lmasada YCHL ni yutishini judayam istardik!
Messining faoliyatiga omadlar tilab qolamiz! Faoliyatini o'zi orzu qilgan bazi mukofotlarni olgan xolda yakunlashiga tilakdoshmiz!
2019-12-03 07:42:30
Олти карра олтин бутца сохиби. Олти карра олтин топ сохиби бу энди слишком да))

Баллон дорга ос узини дегин келадида иннан кейин))
#133 komron
2019-12-03 06:49:17
Qullug bosin
2019-12-03 02:27:46
Oltin topni kim olsa xam bizga 1 tiynlik foydasi yoq xox messi oladimi xox ranaldo chunki bu narsa ularni yutugi bizniki emas tortishganni foydasi yoq topni olganlar 1 bolagini bizga bolib berarmidi bizga oltin topini zarracha foydasi yoq
2019-12-03 02:21:13
Ertadan yani bugungi tongdan boshlab baxsli munozaralar boshlanadi u kuchli bu kuchli u xaqli bu xaqli edi deb ketti shu bn birga kelasi yil oltin to'pni kim olsa xam o'shangacha endi gap so'zlar bolalab dalshi davom etaveradi
2019-12-03 02:12:34
O'tgan yil ronaldoni oltin to'pini adashtirib modrichga berib yuborishgan edi cr7 bunga to'la qonli xaqli edi endi bu mavsumdagi YCHL kubogi kimga nasib etarkin ronaldo messiga yetib olish un yana bu yil xam kurash olib borsa kk qiziq agar bu yilgi YCHL ni yuve yutsa ronaldo oladi agarda barca yutsa messi olsa shunda messida 7 ta bo'ladimi bular xali beri sovringa to'ymaydigon ko'rinadi
2019-12-03 02:05:37
Messi G.O.A.T

Chempionlar ligasining mavsumdagi eng yaxshi to'purari.
Chempionlar Ligasining eng yaxshi goli.
Chempionlar Ligasidagi turning eng yaxshi futbolchisi unvonlari.
Qarshi o'ynagan barcha jamoalar uchun kamida ikkita gol urgan uyinchi.

La Liganing eng yaxshi to'purari.
La Liganing eng yaxshi asistenchisi.
Ispaniya chempioni.
Oltin butsa.

Evropaning eng yaxshi to'purari.
Evropadagi eng yaxshi asistentchi.
Eng ko'p yaratilgan havfli vaziyatlar egasi.
Eng yaxshi top 5 ligadagi uchrashuvning eng yaxshi futbolchisi unvonlarining eng ko'p sonli to'plamlari egasi.

P.s. bazi bir hayterlar uchun Mana nima uchun Messi haqli. Bunaqa natija hech kim ko'rsata olmadi.

2019-12-03 02:00:34
XammaGa xayrLi tun! TuG*ri bir kun keLib Barsa Messisz xarakatLaniwni bowLaydi buni szu bz juda yaxwi biLamiz Lekin keLinGLar azizLar buGun bn yawayLik xamma narsani oxirini uyLaGan qaxramon buLoLmaydi deyiwadi. FudboL daxosi va trik afsonasi buGunGi kunda Barsa bn
Barsani sevinG
BarsaGa iwoninG yaxwiLikda kuriwGuncha
2019-12-03 01:56:58
MessiGa berma baxooo
Messi barbr .............
2019-12-03 01:54:41
Rasman messini taxtga o'tqazishdi.... Endi ronaldoni daxshatli o'yin qilishiga shaxsan manda shubxa yoq....( Lekin yosh masalasini yengishi osin bomasligi mumkin...) Raqobat davom etadi....
2019-12-03 01:52:03
МЕССИ БУ ЙИЛ ҲАМ ОЛТИН ТЎПГА ҲАҚЛИ ЭДИ!
ШУНЧАКИ ФАНТАСТИК МАВСУМ ЎТКАЗДИ!
2019-12-03 01:50:32
Олтинчи Олтин тўп соврини билан!

Қойил э, ЛЕО!!!!
2019-12-03 01:33:10
QiroL uz urnida tabrikLaymiz Messi
#122 KOMETA
2019-12-03 01:33:07
Kutib oling oltin tóp soxibi MESSI
#121 KOMETA
2019-12-03 01:14:56
The bestni olgan. Oltin tópni olyapti. No no Virjiljon oladiyov
2019-12-03 01:10:57
Megan Rapinoy-"Eng yaxwi ayol futbolci.
2019-12-03 01:04:37
Alisson "Lev Yawin" (eng yaxwi darvozabon) sovrini sohibi
2019-12-03 00:57:16
#117 ha nimasini aytasiz. Buning ucun neca neca tunlarni bedor ötkaziw kerak deng smile
2019-12-03 00:54:38
Valverdega aloxida naminatsa qilib oltin xaykal berish kere... Tegiga combeklar qurboni db yozish kere... O'zi boladimi 3-0 ni 0-4 ga aylantirish...
2019-12-03 00:49:26
De ligt "Kopa Trophy" (eng yaxwi yow öyinci") ni oldi.
2019-12-03 00:46:54
Varziwdan kurayotGanLar qotayaptimi szLarda xam
2019-12-03 00:39:49
X.Xamidov tincgina uxlayversa bölardi.
2019-12-03 00:37:23
#111 janob Valverde qaysi hizmatlari ucun bu yerga taklifnoma oliwi mumkin?
2019-12-03 00:36:32
#111 +++++
2019-12-03 00:33:54
Agar messi oltinchi oltin topini osa.... Bilmadim bundan ronaldo muxlislari sarosimaga tushib qolishsa kere... Chunki ronaldoni messidan ustunligini raqamlarda isbotlamoqchi bolishardi... Bu yildan boshlab sanashni boshlase xam boladi messi ronidan ikki yosh kichikligi ana endi kotta saxnaga chiqadi... Raqamlar endi messi tomon tortilsa ne ajab... Manga esa bu oltin topni messi qanday ushlab turishidan kora xaqiqiy to'p bilan chlni olishi muxim... Etganchi valya marosimda korinmadimi...?
2019-12-03 00:33:11
Drogba bitta jonon bilan yetaklawib ciqib keldi. Bugun ular "örtakaw"lik qiliwarkan